Logo

جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره تیتر ۱۲ برگزار شد

دسته بندی : جشنواره تیتر
1398/11/21
جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی (تیتر ۱۲) یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه در وزارت بهداشت برگزار شد.
پایگاه خبری جشنواره تیتر

به گزارش دبیرخانه جشنواره تیتر12 در این جلسه دکتر سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر محمدرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر حسن زائری‌لطف مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت، مهندس محمدهادی عسکری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و حجت حجازی‌زاده رئیس اداره نشریات و مهدی معماری مدیر روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت حضور داشتند.

بحث و تبادل نظر درباره دستورالعمل اجرایی برگزاری دوازدهمین جشنواره تیتر۱۲ و تصمیم گیری درباره موضوعات نهایی بخش ویژه، شعار این دوره از جشنواره، میزبانی جشنواره و تقویم برگزاری از مسائل مورد بحث در این جلسه بود.

تاکید بر استفاده از مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین و ترویج این مفاهیم در اهداف تعریف شده این دوره از جشنواره، تأکید بر روزنامه‌نگاری توسعه به عنوان یکی از شیوه‌های روزنامه‌نگاری در اهداف جشنواره و تبیین این شیوه از روزنامه‌نگاری و ویژگی‌های آن برای مخاطبان جشنواره در راستای حرکت به این سمت و استفاده از آن در نشریات دانشجویی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است جشنواره ملی رسانه و نشریات دانشجویی، بزرگترین جشنواره مطبوعاتی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است که به صورت چرخشی هر سال توسط یکی از دستگاه‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

میزبان برگزاری جشنواره تیتر ۱۲ که مقرر است سال ۱۳۹۹ برگزار شود، وزارت بهداشت است و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000